Full fart mot helgen!!

Hej igen!!
Då var det alltså fredag igen..lika efterlängtad som alltid.  För fredag betyder ju full fart mot helgen som Gert Fylking brukar säga. Helgen betyder härlig ledighet med massor av kul.  Men men först så var det ju en skoldag kvar...som faktikskt inte var så himla hemsk. Det lustiga med fredagar är det känns som att det e mindre elever på skolan ,om det stämmer vet jag inte men det är aldrig så lugnt å tyst som på fredagar. Till och med i klassen var det väldigt lite folk...Första lektionen så var det matte då var vi bara 10 st av typ 23 sen var det idrott å då kom 2 till. Så vi var bara 12 i klassen som var där. Konstigt. Jaja.

Denna helgen blir nog väldigt rolig. Imorrnbitti så ska jag å pappa gå å klippa oss. Äntligen. Har velat göra det länge...har tröttnat på denna frisyr. Har dessutom hittade en bild på en snygg frissa på nätet som jag ska ta med å visa. Lite annurlunda än det jag redan har men men.

Sen på eftermiddagen så ska jag å familjen hälsa på gamla polare, min barndoms polare Magnus. Våra föräldrar träffades på nån kurs innan man föder så vi har typ känt varandra hela livet: Det ska bli väldigt kul att träffa dem igen...har längtat sen mamma sa det. Tajmat så ska jag klippa mig samma dag å kommer med en ny snygg frissa.

Nej, nu e det nog bäst att avsluta skrivande. Ska laga middag till familjen i kväll...ingen svår maträtt. Tacos..det e gottt å lätt. Det var ett tag sen jag åt det, Jag berättar imorrn hur det gick me klippningen å träffande av gamla polare...hehe.

Ha en trevlig helg alla!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0