Härligt sorligt väder!! Men om en vecka börjar allt:S

Hej alla glada!!
Härligt idag vaknar man å tittar ut genom fönstret å solen skiner å det e varmt. Så jag å brorsan tog en cykeltur ned till eriksdals...tog kanske 6 min. Var härligt att sola. men jag tyckte det va kallt e poolen...jag har väl vant mig vid pooltemperaturen i Cypern å den e ju högre. Vi var i allafall duktiga å simmade fyra vändor i den största poolen(vet ej hur lång den är..nån som vet!?!). Och så solade jag såklart..vill ju behålla denna fina bränna som jag tjatar om..hehe. Sen cyklade vi hem å käkade lunch å spelade kort.

Ska nog snart gå ut å sola lite mer på balkongen.

Vill bara säga en sak att om exakt en vecka så börjar jag i första ring på Cybergymnasiet kvarnholm. Pirrigt å spännade...E inte nervös än men kommer bli. Det e nu man fattar hur snabbt sommarn gick..helt sjuk:S

Ha det så bra alla.
Ska ut å sola mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0