Idag började allt....

Ja..som vanligt så har jag glömt att skriva på flera dagar. I helgen var jag ensam hemma övriga familjen åkte till landet. På lördag kväll var jag med mina bästa polare Manda å Mathilda å käkade på Mcdonalds. Sedan så såg vi Harry Potter 5...den var väldigt bra. Sedan hängde dem me hem å vi glodde på en till film hemma sedan sov dem över. Dan efter shoppade vi i globen...

Men men över till det mer spännade...för idag började jag 1:a ring i Cybergymnasiet Kvarnholmen. Så jag  var lite små nervös igår kväll å på morronen men när man väl kom dit var det inte så farligt. Man samlades i respektives klassrum det var väldigt skönt istället för i en aula. Det var en helt okej klass med typ 20 elever. Majoriteten killar (inriktning teknik)..det var nämnligen 17 killar å 3 tjejer. Hehe. Vi gjorde inte så mycke idag fick en del information å gjorde lite andra saker. Slutade vid 12:10 sen var det en ganska lång väntan på bussen. Men det värsta som hände var att vi hade värsta jobbiga namn leken i klassrummet. HATAR den namn leken...

Lär nog aldrig få göra den igen..skönt.

Imorgon så börjar jag 9 men sen när det e vanligt schema så kommer jag att gå 8:00-12:00.

Jag berättar mer imorrn om min andra dag på gymnasiet.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0