Inte mycke..att säga.

Hej alla glada!

Skev inget inlägg igår, hade inte så mycket att berätta. Det har jag inte idag heller. Igår kväll såg jag en svensk skräckfilm..som heter Strandvaskaren. Den gick på tv4+...det var lite små jobbigt me reklampauserna men det var okej ändå. Jag hade inga förväntningar på filmen...men den var faktiskt riktigt bra. Spännade å läskigt.


Vet inte riktigt vad jag ska göra idag troligen inge speciellt. Hoppas på sol då kan jag sola på balkongen å behålla min fin bränna från Cypern. Annars bara slappa, övriga familjen är i Sickla å shoppar får se om de har några idéer.


Vet inte vad jag ska skriva mer.

Ha det bra alla.


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0