Länge sen..

Hej alla!!
Ojj då..nu var det verkligen ett tag jag skrev här. Men det har ju hänt en del...har ju börjat gymnasiet och just nu är skolaarbetet i full gång. Klassen är helt okej....som jag sagt tidigare så är det ca 24 elever i klassen varav 4 är tjejer så gissa då hur många killar det är?!? Har fått många tjej kompisar...kanske snart några killkompisar man vet aldrig. Snackade med en kille i dag han var rätt  skjyst(el hur det nu stavas)...han sa bla att han hade landsställe i Thailand. Fett lyxigt! Avis;P

Vet inte vad jag mer ska skriva..jo träningarna i innebandy har startat igen..kul. Men det har typ kommit fett några på de 2 första träningarna. Får väl se hur det ter sig.

Ja, ja nu är allt igång igen på allvar. Så det e bara att leva med det någorlunda nya livet...haha.

Ska nog försöka börja på min spanska läxa som jag fick idag tills på torsdag..."tack så mycke läraren".

Ha det bra alla glada å sura.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0