Tillökning i släkten.....

Hej!!
Det var ett par dagarna sen jag skrev men det har inte hänt så mycke. Förutom i onsdags den 8/8 för då föddes min kusin. Det var min farbror Michael å hans fru som fick barn...hon e jätte söt. De skickade ett mms med en bild på henne..hon e urgulligt...med söta runda kinder. Längtar tills jag får träffa henne. Jag vet inte vad hon ska heta...jag lovar att berätta så fort jag vet. Hon e det senaste tillskottet i släkten på pappas sida...den senaste kom för nästan 13 år sedan å det var mi n bror så det var på tiden..hehe.

Annars har jag inte gjort så mycke. Fram tills igår, då var jag å brorsan på medis å såg Pirates 3...den var bra. Det var inte så många som såg den. De flesta har väl redan sett den kan jag tänka mig. Efter filmen var det bara hem å käka. Sen skulle hela familjen ned till frysan å se em-kval i basket...Sverige-Estland. Bara så ni vet så bor jag typ ovanför..upp för backen mitt över. Så det tar typ mindre än 5 min att gå..det e väldigt skönt. Matchen var jätte bra å stämmingen var på topp. Det var första gången jag så landslaget. Annars har jag sett en del 08 matcher där nere..
och det brukar vara nästan lika bra stämming då. (ni fattar att ja hejar på 08..va!?!). Matchen i sig var väldigt jämn...våda lagen var väldigt defensiva så det blev inte så många poäng. Men på slutet blev det mycke slarv av sverige som gjorde att Sverige losade. Tyvärr. Men hade Estland gjort det hade det blivit omvänt så jämnt var det.

Idag e det inte så bra väder. Jag väntar på en leverans från cdon me filmer men två av de kommer senare typiskt.  De skulle troligen komma idag hoppas det för idag är det typiskt sitta hemma å kolla på film väder. Dessutom så köpte jag det mesta för ett bra pris. Så ett tips kolla in på cdon mycke rea å just nu även fri leveras!

Har inte så mycke mer att säga.

Jo...på måndag börjar jag 1:a ring..nervös. Faan vad snabbt allting gått.

Ha en trevlig helg.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0