Veckorna rusar fram i snabbfart..

Hej igen!!
Sitter här framför datorn å har alla läxor klara(gjorde dem igår) så när jag ändå har tid så skriver jag ett nytt inlägg.
Nu har jag snart gått 3 veckor i gymnasiet, helt otroligt som dessa veckor flugit fram. I måndags så snackade jag å några polare om att veckan skulle gå skit fort precis som förra. Och mycket riktigt veckan har verkligen rusat fram i snabbaste hastigheten. Men det bästa är ju att det e fredag i morrn å sedan helg..efterlängtad som vanligt. Men tyvärr e det så att helgerna tyvärr går lika fort dem.

I skolan var det väl som vanilgt, hade läxförhör i spanska..det gick väl bra. Det lustiga med min spanska steg 3 grupp är att det e mindre å mindre folk där för varje lektion...konstigt. Började 8:00 å slutade 12:40..20 min tidigare.

Så imorrn e det fredag å det brukar vara en helt okej dag. Jag börjar 8:30, en halvtimmes sovmorrn(yes)...med en timme matte a kanske inte det bästa direkt. Sedan så har jag idrott ingen kul ska ut i springa i det konstig området me massa bilvägar. Men dagen slutar med digitalbild som e helt okej och ska sluta 13:00 men om man e snabb så kan man sluta något tidigare.

Nej...nu ska jag nog sluta innan jag tröttar ut någon.

Kommer imorrn att berätta vad som händer i helgen.

kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0