2:a advent

Jaha så idag är det 2:a advent, nu e det inte så långt kvar till jul. Men utanför fönstret ser det ut som typ oktober el november. I December ska det vara några minusgrader och snö, inte så här. Får väl hålla tummarna på att det kommer och stannar kvar innan jul.

Idag så sker inte så mycket, mesta dels plugg. Sitter nu och skriver rent Sv-uppgiften, en novellanalys. Måste även skriva klart lab-rapporten, väntar på att familjen ska komma hem. Så att pappa kan hjälpa mig, skulle även behöva göra matte innan nationella på tisdag. Gud jag orkar inte me skolan just nu. Känner mig fett stressad.

Något som lite roligare än att plugga är att vi familjen ska hem till mormor & morfar på adventsfika, någon gång mella 13-16. Dessutom så e min moster, hennes sambo å mina kusiner bjudna. Hoppas vi e där samtidigt får se.

Nää nu måste jag verkligen fortsätta plugga å så måste jag plocka ur diskmaskinen innan de kommer hem.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0