5 dagar till julafton & en dag tills ja slutar skolan:P

Ajjjjjjjjjjj:(
Fan vad jag har ont i armen. Smärtan går inte att beskriva. Det var så att efter plugget idag så åkte jag till Sjöstaden å Vaccinationsbåten. Jag vaccinerade mig mot livmoderhalscancer, själva sticket var det inga problem med men smärtan efter. De saatt det kunde hålla i sig i 1-2 dar. Tur att det e avlutning i morgon....

Som sagt imorrn e det avlsutning, jag har gått en termin i 1:a ring. Känns helt sjuk. Det har gått så himla fort. Kommer ihåg första dagen så himla tydiligt...Idag så gick jag 8-12 i plugget. Hade 2 h matte på morgonen..faktiskt rätt chill. Fick tillbaka Nationella...jag fick G..blev fett glad. Hade 28 poäng. Sen så hade men betyg snack me läraren å jag kommer få G på kursen utan kompletteringar fett skönt. Så MAtte B here I come:P PÅ kemin så fick vi tillbaka gårdagens prov rättade. Både jag å becca trodde att vi skulle gå IG. Men icke sa nicke. Fick G, hade 9 poäng, 8 var G. Trodde verkligen att jag skulle få IG. Fick dessutom ingen rest fett härligt. Men sista lektionen var ingen bra. Vi hade samhällsprov om Statsskicket i Sverige, det gick typ åt helvete. Hoppas verkligen på ett G. På mina andra prov har jag fått VG å VG-........så detta känns ingen bra...hehe.

Imorgon e det i allafall avslutning, börjar 9 i idrottshallen(aulan) för att se på Cyberfilmen..becca e fett orolig att hon å han ska vara med. Sen så e det avlutning med klassen å mentorn. Härligt.

Vill bara säga att jag har ont i armen, e försyld + ont i halsen och ögat pga min bror.

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0