6 dagar till julafton & 2 dar tills jag slutar:D

Så var det tisdag å kemiprov i stökiometri direkt på morgonen kl.8. Jag tyckte att jag kunde det hyfsat bra, men tyvärr gick det inte så bra. Jag kommer säkert att missa G med några enstaka poäng. Sen fortsatte dagen med en ganska slapp Sv-lektion, där vi fick sluta tidigare.

Sen var det 40 min rast till att matten skulle börja, becca orkade inte vara kvar så hon stack. Men duktiga jag stannande kvar och väntade, men jag hade tur för Stefan o Joel gick ned till läraren å frågade om vi kunde börja tidigare. Det var bra för då fick vi även sluta tidigare. När lektionen började så tjatade några om att vi skulle göra nåt kul, nån lek. Läraren bestämde att vi skulle köra en frågesport i matte, kul..nja men roligare än att jobba i boken. Det blev 3 lag som tävlade mot varandra, med 4 i varje lag. Man fick komma på ett lag namn.hehe.
Lag 1: Stefan, Joel, Marcus & LInnéa
Sossarna: David, Shane, Felix & Oskar B.
Aina(tror jag): Jag, Dennis, Jesper & Oscar F.

Vårat lag vann, fast jag hjälpte kanske inte till så mycke, mest på en fråga. Så tack killar!!

Vill bara avsluta med att jag e ännu mer försyld idag å halsen börjar dessutom göra ont. Bra tajmat till jul. Jag håller tummarna på att jag blir frisk. Tack mamma å pappa för att ni smittat mig!

Ska fortsätta plugga nu, har sammhällsprov sista lektionen i morgon. Desutom så ska vi få reda på hur det gick på NP i matte A. Idag var det en som frågade om det va många som fick IG, läraren sa "inte så många, faktiskt". Spännande....

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0