7 dagar till julafton & 3 dar tills jag slutar:P

Jaja så var det måndag igen, trevligt värre. Hade inte ork och tid i helgen för att skriva. I fredags så hade vi dans på idrotten, dansredovisning. Vi skulle typ visa vad vi hade lärt oss, Linnéa var inte där så tre killar fick spela tjejer. Hehe. När det blev dags för första pardansen efter lite repetion så skulle killarna bjuda upp. Jag stod lite där å hoppades på att han(killen som ja gillar) skulle bjuda upp mig. Min önskan slog in han kom fram tog tag i min hand och fråga "får jag lov". Det skulle alla killar fråga by the way. Så gick vi ut på golvet och ställde oss mittemot varandra. Jag kollade på becca å hon bara garvade, hon vet vad jag känner för honom. Marcus som hon skulle dansa med frågade vad det var, hon ba inget. Första pardansen var foxtrot och sen schottis. Första dansen dansade jag bara me honom, den andra en stund. Så till en början så var det underbart men sen så gjorde becca nåt som gjorde det en aning sämre. Som förra gången vi dansade Schottis så var jag tvungen att dansa med läraren inför hela klassen. Inte nog med det så upptäckte jag att becca hade fram sin mobil. Efter dansen så visade det sig att hon hade filmat å sa att hon skulle lägga ut den på nätet. Fy fan va taskigt säger jag bara.

Becca..vänta du bara. Jag ska nog komma på en hämd haha.

I helgen hände inte mycke, julhandlade me mamma i lördags. Har nu handlat färdigt mina julklappar, känns bra. Igår så pluggade jag kemi, å så såg jag på en innebandymatch där brorsan spelade. Det gick tyvärr inte så bra det blev deras 3 förlust denna säsong. Domarna måste varit blinda de missade flera situationer.

Nu måste jag plugga på mer kemi, har prov i morgon om stökiometri å måste även plugga sam. Har prov på onsdag, sista skoldagen nice:S Har näst sista träningen för i år ikväll.

Vill bara påminna att snart e det jul. Hoppas snön kommer. Fast för mig tror jag snarare att försylningen kommer. Pappa var dunderförsyld i helgen, e fortfarande försyld. Känner mig lite snuvig, å halsen känns konstigt. Hoppas att det bara e innbillning.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0