Bilkrock

Ja det var exakt vad som hände igår. Det var igår eftermiddag så skulle min kusin komma hit, så hon åkte med min pappa från jobbet. Vid 16:05 ringde pappa och sa att dem hade krockat på essingeleden. Jag ba "va". Det var så att det redan var köer där och pappa körde i en fil, han var tvungen att bromsa in så han inte skulle köra in i den framför då märker han hur det smäller till typ. Det e inte bilen precis bakom utan pappa som gjorde fel, han bromsade in i tid utan det var bilen bakom honom som inte visste att det va köer och bara gasade på. De var ingen av dem som blev allvarligt skadade, den bakom pappa fick ont i nacken. Sen så var pappa å min kusin lite i chock. De fick vänta på polisen och skriva på papper. Deras bilar som var bakom var tvunga att bockseras bort, våran bild var totalt kvaddad vid bakluckan, den e helt förstörd. Nu ska den där estländaren som gjorde detta betala för skadorna. Så om det var någon så hörde att det hade varit en krock mellan tre bilar på essinge leden och att det stod helt stilla så var min pappa me där.

Jaja knäppt, tydligen så hade pappa å min kusse precis pratat om att dem inte hade sett någon olycka om orsakat köerna så hände det.

Senare den kvällen så var det träning i Gubbängen, det gick väl bra. Vi var 7 st i laget där plus att två yngre fick vara med och träna. Resten var antigen skadade, sjuka eller pluggade.

I morse så hade vi nationellt prov i matte A del 2, det gick väl okej. Jag satt tiden ut i 2 timmar drygt, hoppas bara på att resultaten blir bra. Efter matten så hade vi håll timme, ganska skönt. Men kanske inte för becca Dennis (ej vår klass) typ "misshandlade" henne hehe. Han bet henne å  höll fast henne. Hon fick massa röda märken å sen bitmärke. Vi kom desutom 5 min sent så läraren frågade var vi hade varit. Becca ba jag har blivit "misshandlad" det var ganska tydligt hehe.  Sist matte igen det pallade man inte.

I morgon så trodde jag att vi skulle ha kemi prov, men på provschemat står det tis v.51 och hon har sagt det oxå Dessutom så kommer ingen i klassen att öva på det tills imorrn. Orkar inte plugga så värst mycke idag asså, jag skrev min sv-uppgift halva kvällen igår plus träning sen somnade jag ganska fort.

Ska nu skriva klart min lab. rapport som ska mejlas in innan 00:00 inatt.

Imorgon kl.16:00 har jag mitt första utvecklingssamtal på skolan, läskigt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0