Helgen. 1:a adventXD

Sitter här i plugget å har data. Men läraren e på nån kurs å vi har ingen vikarie så man ska göra uppgifter som läraren mejlat. Det typ ingen som gör det, inte jag heller. Gjorde första uppgiften. Det e väldigt smart eftersom det e prov nästa vecka.

Helgen var väl rätt så chill. Gjorde inte så mycke slappade mest. Borde pluggat men pallade inte. Så när jag kommer hem så måste jag plugga på svenska frågorna tills imorgon. Smart, jag e. Igår så var det ju första advent. Tiden har ju gått så himla fort. Men igår så pyntades lägenheten med julstjärnor å julstakar. Självklart så bakades det oxå. Jag å mamma bakade lussebullar å pepparkakor. Sen var det fika med det vi hade bakat och julmust å så tände vi första ljuset, trevligt värre. Men det var ändå inte riktigt julstämmingen jag tycker att snön fattades, det borde ligga snö på marken. Det borde vara vitt på marken. Jaja den kanske kommer nu i veckan eller nästa. men vet ju aldrig pga alla jävla klimatförändringar...

Nää..nu ska jag kanske försöka att jobba lite. Slutar vid tio i och har då lunch. Sen e det engelska å vi ska skriva klart vår teater i våran grupp. Vi borde öva på den oxå för vi ska spela upp för varandra på torsdag..hehe.
 
Har träning i kväll får se hur jag gör med den. Måste ju plugga oxå kanske hinner det innan.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0