Inställd träning pga av skolarbete

Igår så hade jag innebandy träning på kvällen vid 18:30-20:00 men jag gick aldrig. Var tvungen att plugga Sv som var till idag. Man skulle svara på massa frågor om en bok som vi läst för år å dar sen typ. Först så skrev jag kladd och sedan fint. Satt i ett par timmar och skrev. Vilket gjorde att träningen blev inställd för min del.

Det e det som jag hatar, jag kanske e lite väl duktig när det gäller skolan. Men har verkligen inte kommit igång ordentligt med träningen i år. Har varit sjuk fram å tillbaka eller så e det skolarbete. Tvivar ibland om jag ska fortsätta, men tycker ju att det e kul. Imorgon så e det träning igen och då ska jag verkligen gå, för nästa vecka så kan jag bara gå på måndagen, har utvecklingssamtal på onsdagen.

Men igår när jag då satt å pluggade så ringde mobil. Jag kände inte igen nummret men jag svarade. Då var det skolan, jag tänkte va e det nudå. Hon sa bara att kemi A idag va inställd och att jag började vid 10:10. Så i morse så var det den längsta sovmorgonen jag haft i skolan. Det va fett skönt, gick upp vid åtta å var utvilad. Det brukar jag aldrig vara på vardagar annars. Hade 2 timmar Sv å sen 1 timme matte. Sen gick ja å becca snabbt för att hinna med bussen. Det gjorde vi, den hade inte kommit ner när vi kom.

Men måste sluta nu, ska plugga matte. Vi har nationellt prov i Matte A Del 1 i morgonbitti. För klassen så e det extra viktigt att få G  el mer pga av tidigare resultat. Har Del 2 nästa vecka. Denna gång så e det på en timme å huvudräkning.

Önska mig lycka till. Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0