Julafton

Ja så var det då julafton. Vill bara säga att jag förstår fortfarande inte, vet inte varför.  Men det känns inte som jul bara. Ändå så vaknade man och får ett stort paket. Jag öppnar det och det visar sig att det är en bärbar data, den e så jävla snygg. Skärmen e så snygg, hela datan e fett nice. Med Windows Vista oxå. Jag e den ända i familjen som har det. Detta måste nog vara den bästa julklappen i år även om den e den första jag har fått än så länge.

Tack mamma & pappa!!

Ska snart gå å duscha innan det blir kö här hemma. Vid två så ska vi åka till farmor & farfar på söder, där kommer i princip hela släkten på pappas sida. Vi var där redan i går och hjälpte till att klä granen och la dit våra julklappar, vi fikade oxå. Vid tre så blir det såklart Kalle Anka vad annars. Det e ju en tradition att man ska se den så varför bryta den. Vid fyra sen så e det matdags, det ska bli riktigt gott med julkäk, har inte ätit det i år. Förutom julskinka igår. Middagen brukar hålla på ett par timmar men när väl alla e det julklappsutdelning. Vi har nu i släkten dragit ned på julklapparna..tråkigt men bra. Sen så e det öppning, efter det fika. Sen får man se när man kommer hem.

Nää nu ska jag måla naglarna och sen ducha.

Från mig till er alla en riktigt God Jul!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0