Klasspolare

Glömde en sak...
När jag å becca kom tills slussen så skulle vi sätta oss ned på en bänk. Så valde hon en bänk där vi skulle sitta, jag såg att min gamla klasskompis Adam(åk. 6-9) satt där å lyssnade på musik. Det e även så att becca tidigare oxå gått i samma klass som honom i lågstadiet, men hon såg först inte att han satt där. Jag pekade lite försiktigt att hon skulle titta vem som satt bakom henne. Hon gjorde det å så när hon såg när det var började hon garva. Vi satt där en liten stund å typ bara garvade. Sen så ville hon gå till en annan bänk hehe. Snacka om blind Becca.

Sen så på t-banan så kom tre tjejer på gullmars in å en av dem var oxå en gammal klasskompis.
Det var Ida(åk.6-9), när hon å hennes polare skulle byta plats så gick hon förbi. Vi växlade några ord med varandra, det va kul att se henne. Det var ett tag sen man såg folk från förra klass å så nu 2 inom loppet av en kvart. Lustigt....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0