Lucia, 11 dar till jul.

Så idag så var det lucia, i skolan så var det ett väldigt lite och kort luciatåg men det var okej. Första lektionen var sam och det va fett soft. Vi hade nån frågesport, där man va i 4 grupper så hade alla grupper varsin knapp å så tröck man när man kunde. Så lyste det på det len ampa vars grupp tröck snabbast och så fick man poäng. Det var alla möjliga frågor, ibland bild, låt osv.
Grupp 1: Linnéa, Stefan och Shane.
Grupp 2: Markus, Felix och Oskar B.
Grupp 3: Dennis, Jesper och Oscar F.
Grupp 4: Jag, Becca, Joy och David.

Det gick till en början vi låg i ledning, ibland delad me grupp 3. Men sen drog grupp 3 iväg riält å dem vann. Fast vi kom faktiskt tvåa hehe. Men frågesporten var kanske inte det viktigaste, vi hade skit kul iallafall jag. Så det var en bra idé av Andreas(läraren). Hoppas vi gör det nästa år oxå det skulle vara skit kul. Annars så hände inte så mycke roligt. Hade håltimme pga att läraren sa att man kunde jobba hemma me engelskan. Vi hade dessutom ingen idrott på e.m så alla andra i klassen fick gå hem men jag var tvungen att stanna kvar hade spanska.

Utvecklingssamtel gick bra igår inte så mycket mer att säga.

En annan sak som jag glömt att säga var att jag i tisdags när jag var på väg hem stötte på Brolle Jr. Det var på bron vid skärmarbrink som han kom med mössa på sig, lyssnade på mp3 och tuggade på tuggummi. Han kom nog från studion som ligger brevid skärmarbrink. Sen så igår så såg jag Jennie Thingwall som spelar i 08 Sthlm i slussen, hon åkte samma t-bana som jag. Fast idag så såg jag ingen känd person.

Jo förresten så idag så har jag haft, har fortfarande fett ont i ögonen. I vissa stunder så svider det bara, i andra så känns det som man har skräp i ögonen. Vet inte vad det e. Mamma sa att det kanske kunde vara ögoninflammation, hade det i våras. Vill inte ha det nu igen.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0