VG + Utvecklingssamtal

Ja idag så e det onsdag, dagen började med 2 h matte gick gick väl bra typ. Sen var det kemi, vi hade inte provet idag utan vi ska ha det på tisdag nästa vecka. Det e bra för då hinner man träna lite innan o lyckas med ett G i allafall. PÅ kemin så fick vi tillbaka våra lab. rapporter(Samla gas), läraremn var så glad för hon hade för första gånngen fått dela ut VG:n. Jag var en av dem, blev jätte glad för jag trodde att jag skulle få typ IG el G-. Den andra i klassen som fick det var Stefan. Efter kemin så var det kort mentortid, så vi slutade vid 11:15.

Så jag gick 8:00-11:15..fett skönt!!

På vägen hem så stannade jag å becca och käkade på donken, det var ett tag sen. Sen så begav man sig hemåt. Men jag ska tillbaka til skolan igen, har mitt första utvecklingssamtal kl.16:00, becca har precis före. Min pappa ska följa me, mamma har APT så jag får skjus me pappa till plugget. Najs.

Ska nu slappa o vila inför samtalet. Kanske öva lite på spanska glosorna tills imorgon.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0