Becca 16...Kul el pinsamt!?!

Ja..idag så e det Beccas födelsedag. Säger grattis igen. Men hon kanske inte hade den roligaste födelsedagen i skolan direkt. Först så sjöng ja å andra polare för henne i cafeterian, hon skämdes typ som fan. Skulle varit samma för mig. Sen så sätter dennis å typ johan i F1 upp lappar på hela skolan om att hon fyller år. Asså det e fett taskigt. Dem satt en på fönstret vid dörren så att våran lärare kunde se å då bestämdes det att klassen skulle sjunga för henne vid lektionens slut. Å det blev så för läraren kom i håg det så alla i klassen ställde sig upp å sjöng... Asså när klassen sjöng så det lät typ som en manskör...fett roligt. Hade svårt att sjunga pga det plus att becca skämdes som fan. Det skulle jag också gjort fan hela dagen som hon. Jag tror nog fan att jag tar ledigt från skolan när jag fyller år i mars..hehe.

Annars var väl dagen okej..hade lab på morgonen..kul..hehe:S sen hade jag sv å matte. Under mattelektionen så blev man påmind att ena nationella provet i matte e nästa vecka. Shit. För klassen e det viktigare än någonsin.

Nää...nu måste jag verkligen skriva klart min lab.rapport väntar bara på pappa ska komma å se om han kan hjälpa mig. Sen så måste jag nog plugga inför spanska provet på torsdag å sen borde jag även städa våran hamster Findus bur hehe. Ser ut som att jag har hela kvällen fixad hehe.

Jag har inte fått mina skolfoton än blev lite irreterad när jag kom hem å dem inte va där. Hoppas verkligen på att dem kommer i morgon.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0