:D

Jaha nu e det torsdag å imorgon fredag härligt. Veckan har gått snabbt som vanligt. Asså imorse kl. 8 när vi hade sam..fy faan vad trött man va. Det va mörkt ute och så snackade läraren om politik..tråkigt.

Sen på engelskan så var man lite piggare efter att ha käkat lite..det va dessutom roligare. Vi fortsatte att skriva på den teater vi ska göra på engelskan. Vi kom en liten bit på vägen med en del skratt..haha. Den kommer nog att bli bra, knasig å rolig teater:D

Men därefter så hade jag spanka prov. Jag hade kanske inte hade plugga så värst mycke innan, bara igår. Men det var ändå lättare än jag hade tänkt mig å det gick väl ganska bra. Jag hoppas verkligen att jag får ett G och jag skulle bli skit glad om jag fick högre. Sista lektionen hade vi idrott å teori om ledare. Vi fick sitta i smågrupper å svara på frågor.

Nu kommer det lite roliga, när vi hade slutat å gick ur byggnaden så såg vi att bussen gick så hela klassen började springa åt andra hållet några hållplatser när i från. Alla typ kutade å regnet bara föll ned. Sen när vi nästan va nere för backen så såg vi att bussen redan va på väg därifrån. Då börjde typ alla gå men sen så kom nästa buss som går till Nacka Sjukhus. Då var det bara att springa igen. Alla i klassen hann med, den här bussen gick en helt annan väg. Jag fick fett ont i halsen av att springa men jag tror att det va värt det. På bussen va det typ klassen å en del pesionärer. Sen så gick alla av i Henriksdal å vi som skulle till slussen behövde inte vänta speciellt länge för bussen kom. Den bussen va typ ganska full så vi fick stå. Men men.

En kul sak som hände i slussen va att jag stötte på mathildisen. Hon satt på en bänk å båda såg lika chockade ut hehe. Kul att träffa nån så där oväntat även om det bara va nån minut.

Denna dag kan nog sammanfattas som knasig å kulXD

Imorgon så e det som sagt fredag skönt. Har en liten sovmorgon. På idrotten så ska vi dansa..hehe. Tänk på att vi e 3 tjejer å typ 14 killar. Det kommer att bli en rolig syn.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0