Dans:P

Så var det äntligen fredag, fan va härligt asså. Dagen började med 50 min matte, jag pluggade typ knappt någonting. Väldigt smart eftersom vi har nationellt prov i matte på onsdag. Jag gjorde väl typ 2 uppgifter på ett gammalt prov. Sen var det idrott och på schemat stod det " Dans och rörelse till musik. Läraren hade satt upp typ speglar i salen..nice hehe. Vi dansade flera olika danser, kul men ibland blev det bara fel. När vi dansade pardans så fick två killar spela tjejer det blev Shane å Robin. Kommer inte riktigt ihåg vad dansen hette men den blev ganska svår. Grundstegen va lätta men sen när man skulle lägga till en lustig snurr så gick det åt helvete. När jag dansade me markus så vet jag inte riktigt va det blev för dans hehe. Det jobbigaste var när man skulle dansa en hel låt. Stefan bjöd upp mig sen så tyckte läraren att vi dansade för långt ifrån varandra vi ba okej. Sen så tröck han ihop oss närmare..jobbigt värre hehe. Men det varade inte så länge.

Det roligaste var nog när läraren sa vad man skulle säga efter dansen. Killarna skulle säga: "Tack för dansen, det var den bästa dans jag någonsin dansat". Tjejerna skulle svara: "Tack. Jag önskar att jag kunde säga detsamma". Roligt hehe.

Sen va det lunch å efter det digitalbild...det gick väl bra typ.

Nää måste sluta nu brorsan ska ha datan...Jag vet inte riktigt va jag ska göra i helgen. Får väl se.

Ha en trevlig helg alla!! Å becca ha en sån rolig kväll:D

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0