Hur kunde det ske?

Ja, så nu e det månda igen. Har haft typ fullt upp hela helgen men den kanske inte började så kul. Som alla säkert vet  så åkte "kapten" Daniel ut ur idol. Hur kunde det ske? Jag tycker att han sjöng mycke bättre än alla andra, verkar va en skön person å har ett härligt scenspråk. Han är en klass för sig. Jag höll ju på honom, nu så hoppas jag att Marie vinner.

Sen på lördagen så blev det inte en så lång sovmorgon men va ändå utvilad. Jag å mamsen drog till globen för att shoppa. Det blev en hel del påsar me saker men va fan. Hade ett presentkort på Lindex på 500 spänn som tog slut fick dessutom lägga till några kronor. Köpte vita stickade vantar, gullig mössa å en härlig halsduk dessutom ett snyggt rött linne. Köpte även ett par snygga svarta skor i mocka me en liten klack, köpte det på Euro skor. Köpte min även lite godis till kvällen. Käkade även lunch på ett café där.

Slutligen på söndagen så skulle jag träffa en av min bästa polare Alice. Vi har varit polare ända sedan hon föddes typ. Va hemma hos henne i sjöstaden. Vi gick å köpte godis å hyrde en film. Vi så filmen " She´s the man" en gullig och rolig tonårsfilm. Men va fan Alice var tokig i latte, de har en kaffemaskin hon drack mer än 5 stora koppar på korttid. Provade själv men tyckte att det inte var någon hit...kommer nog aldrig bli en kaffedrickare. Hehe.

Sen idag  på engelska lektionen så blev klassen indelad i 2 grupper å så skulle man göra ett rollspel. Men seriöst.  Det skulle handla om förbjuden kärlek. Man fick ett papper me bakgrund, sedan olika karaktärer. Jag ska spela sonen, becca ena systern, oskar b huvudkaraktären den andra systern, dennis:pojkvännen, robin som pappan å jesper som mamman. Undra hur det ska sluta. Ska spela upp nästa torsdag..hehe.

Nej nu måste jag skriva klart min lab. rapport som ska in imorrn. Ska dessutom träna ikväll å det va typ 3 veckor sen sist ja va på träningen.  

Föresten becca sa att hon hade fått sina skolfoton idag då kommer säkert mina imorgon, hoppas det iallafall.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0