Huvudet sprängs.

Idag är den andra dagen jag e hemma från plugget. För att vara mig nuförtiden så e jag sällan hemma om jag e lite små sjuk. Jag går till skolan å kämpar så att jag inte missar nåt. Men nu måste jag verkligen vila. Mina föräldrar tycker oxå att jag ska vara hemma å vila. I flera dagar nu så har jag haft en sådan hemsk tryckadne huvudvärk man tror att huvet ska sprängas el nåt. Inget fungerar. Man lägger sig ned men det blir inte bättre. Man tar 2 alvedon inte särskilt mycke bättre. Vad fan ska man göra?

Jag har inte en blekaste om vad det e frågan om. När jag har haft det i några dagar nu så börjar jag att grubbla. Tänk om jag har hjärnhinneinflamation el vad det nu heter. Det har jag nog inte men det börjar dyka upp såna tankar. Hoppas att dettta går över snarast annars måste jag väl uppsöka läkare el nåt.

Nää..nu ska jag ta 2 alvedon å lägga mig ner å vila. Måste egentligen plugga matte så att jag inte ligger efter får se om jag klarar av det. Saknar fan kompisarna å min sköna klass i plugget. Hoppas jag blir frisk så jag kan gå dit igen.

Förresten en sista sak. Våra jävla skolfoton kommer aldrig. Alla i skolan tog skolfoto under några dagar vecka 40 och det stod att dem typ skulle komma efter typ 14 dar tror ja att det var. Nu e det v.47...7 veckor det e ju fan för mycke. Ingen på skolan har fått..man börjar fan bli orolig om man kommer att få några överhuvudtaget. Förut så hoppades man på att skolfotona skulle ha kommit när man kom hem. Men nu har man slutat med det...den kanske kommer tajmat till jul el nåt. 

Alla elever på skolan borde fan mejlbomba förtaget!! 

kram


Kommentarer
Postat av: Joysan

Ush! Krya på dej!

2007-11-21 @ 11:04:23
URL: http://www.rosagroda.blogg.se
Postat av: Becca

hah anej det stod att vi skulle få ha dom hemma i 2 veckor :P

2007-11-23 @ 14:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0