På bättringsväg el?

Japp..idag var jag oxå hemma från plugget ingen kul. Becca sa att jag missade massa grejer i sam men så blir det när man e sjuk. Igår kväll så tittade jag på Em-kvalet Sverige-Lettland...jag trotsade min huvudvärk å såg hela matchen under plågor. Tur då att det blev glädjescener från Råsunda. Härligt! Bra Kimpan(Kim källström)...

Sen var det bara att gå å lägga sig efter lite fika å 2 alvedon. De senaste dagarna har jag "knarkat" alvedon som becca skulle sagt hehe. Idag så sov jag till halv nio vill inte sova för länge om jag skulle orka gå till plugget imorrn. Det skulle vara kul att gå..konstigt nog så saknar jag klassen;P Idag har jag faktiskt varit duktig. Jag har nämnligen pluggat matte det som jag tror att man skulle ha gjort innan imorgon. Ifall då jag skulle gå...så jag ligger inte efter skönt. Annars har jag bara vilat, käkat å "knarkat" alvedon".

Imorgon är det fredag..jävlar va veckan har gått fort. Får se hur det blir imorrn om jag går till plugget el inte får se. Jag får väl proppa i mig alvedon å sen dra får se hur allt ter sig.

Nää...måste ta min dos alvedon nu hehe. Å sen vila mig.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0