Sjuk o elände.

Jaja. Jag erkänner jag suger verkligen på att blogga. Nu var det över en månad sen sist får fan skärpa mig nu. ta dig i kragen Carro. Hehe. Jag har nu varit försyld i evigheter känns det som. Det började som en liten snuva som ja efter en vecka me skola trodde jag att jag va bättre. Så förr förra måndagen trodde jag att jag va frisk så jag tränade å det var ingen bra det blev bara värre. Sen förra veckan gick jag halvsjuk i skolan hela veckan, skippade träningarna å sa åt mig sj att ta det lugnt på idrotten i skolan. El hur? kan en sån som jag som har idrott som favorit ämne ta det lugnt. jag körde för fullt: Det gjorde inte saken bättre om man säger så. Efter denna helgen så bröt det ut. Jag är nu snuvig, hostig, ont i hals å huve och e frussen. Vet inte om jag har feber har inte kollat än.

Jaja. Idag i skolan så kämpade jag på. Ska nog vara hemma imorrn å vila..sorry Becca. Men idag så visade det sig att 2 killar(såklart) i klassen hade klippt sig. Den ena hade väl typ halvlångt han hade klippt sig ganska mycke kortare. Den andra han hade luva på sig hela dagen men becca sa att han hade sagt att han hade klippt sig. Sen när jag skulle hem så såg jag han hade väl typ ganska halvlångt hår å nu hade han snaggat sig typ..han har klippt sig ganska kort men har ändå ganska mycke kvar så förklarade becca det i allafall.

Nää..nu e det snart middag. Ska bara maila över en kemi upp. till läraren sen ska ja käka å sen ska ja nog gå å lägga mig.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0