Skola igen.

Idag så släpade jag till skolan..senast jag va där va ju i måndags. Kom ganska tidigt till skolan som jag alltid gör..efter en liten stund kom becca. Det va kul å träffa dig igen även om det inte va så länge..hehe. Under matten så kom den där trykande å konstanta huvudvärken. Jobbigt värre men kämpade mig igenom den å dagen. 

Efter det så var det idrott jag erkänner att jag var med men jag sprang inte så mycke för vi körde Dodgeboll. Vi e ju 3 tjejer i klassen, en var bortrest å becca skulle hem. Men men ingen fara tänkte jag. Men de andra laget gick i mellanåt ihop å alla kastade på mig. Det hände under flera matcher hehe. Läraren kom fram till mig å sa att dem kastade mycke på mig. Jag svarade "jo jag vet". Jag har för mig att han då sa "hoppas du inte utpeckad/Träffad el nåt sånt(kommer inte exakt ihåg). Men jag svarade att det inte var någon fara...el?!?
Jag tror att vårt lag förlorade nästan alla matcher...i mitt lag var: marcus, shane, david å joel...å motståndarna va alex, dennis, oskar, felix å stefan. På slutet så fuskades det en hel del mest av dem andra..hehe.

Jaja sen va det rast, skulle käkat men va inte hungrig. Stötte på Becca som inte hade åkt hem, även daniel, elin å jessika. De tittade i skolkatalogen som nu äntligen iallafall kommit till skolan. Fyy faan jag blev inge bra asså. Min lugg e på för ena ögat jag ser fett mobbad ut. Hoppas den enskilda bilden blev bättre. Sen va det digitalbild, becca pallade inte åkte hem..lämnade mig...Tur att vicky va där el!?!
Hatar digitalbild e ingen duktig, tur att man slipper det nästa termin.

Ska inte skriva så mycke mer, så att jag inte tröttar ut er. Ikväll ska ja nog bara glo på idol å svulla godis, chips å läsk...hehe.

Ha en trevlig kväll!!

kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0