Skolfotona:P

Så idag så gick man en kort dag började 8:00 och slutade vid 11:10 då va det bara att springa till bussen. Med högklackat tur att jag inte snubblade..hade varit pinsamt. Hann precis med bussen..jag måste varit blind på bussen för becca satt på bussen men jag såg henne inte. Inte heller när bussen kom till slussen..hehe.

På kemin idag fattade jag inte mycke som ganska ofta sker..hehe. Gjorde 2 grejer på en uppgift..bra där:P
Men i allafall under kemi så hörde jag va Dennis och Robin snackade om. De fattade inte heller och tyckte att kemi va så jävla onödigt för dem ska inte bli kemister. Sen att de ändå skulle glömma bort allt nästa år men ändrade till att dem redan glömt allt..haha. Jag har själv tänk exakt likadant fattar inte varför det behövs. :P

Eftersom jag slutade så tidigt så var jag hemma tidigt å då hade inte posten kommit hem. Så jag lagade mig lite lunch å käkade. Medan jag kollade på teve å surfade på datan så raslade det i hallen. Posten hade kommit så jag  gick ut å tittade. Äntligen! Där låg kuveret med skolfotona kul. Så jag öppande å kollade igenom flera gången i skolkatalogen. Vi fick inte foto på klassen utan bara i skolkatalogen. Porträttfotona blev jag faktiskt för ovanlighetens skull nöjd med. Kul.

Nu ska jag plugga vidare på min spanska har ju prov i morgon. Sen så har jag träning idag igen, börjar kl. 16:30 måste åka dit å hem själv gillar inte det.  Jag hatar att gå ute själv när det är mörkt det e ju läskigt, speciellt när man e tjej tyvärr. Dessutom så e jag mörkrädd..hehe. Men men...jag kan alltid slå nån me min klubba..hehe:P

kram

vill bara tillägga att jag å becca hade jävligt kul på matte. Inte för matten utan markus..haha. Becca skrattade så att hon började gråta heheXD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0