En del saker har hänt;)

Hej igen!
Nu e det nästan en månad sen jag skrev sist, jag e verkligen ingen bra på att blogga. Men men nu skriver jag i allafall. När jag skev sist så skerv jag om matteprovet som kändes så bra...men det gick inte så bra som det kändes. Jag fick mitt första IG ever. Fett jobbigt. Men jag va inte ensam, utan det var så att alla i klassen utom 2 fick IG. Den ena fick G- & den andra fick G, men det värsta el lustiga e att de är kusiner. Jaja jag kan bara säga att Sam-provet gick mycke bättre. Inte för att skryta men jag var en av de bästa i klassen. Jag fick VG! Jag kan säga att Sam e ett av mina starkare ämnen.

Dessutom så hade jag 2 prov förra veckan, Kemi och Data. Jag tror så här att det gick bättre i Data än i Kemi, jag hoppas på VG i Data gjorde dem kriterierna. Nu e det bara vänta spänt å se.
Sen sist så har jag även haft skolfoto, för ungefär 3 veckor sen så jag väntar på att dem ska komma vill se hur jag blev. jag fick sitta ned för första gången på ett skolfoto..hehe.

Sen vill jag bara säga en sak å det är att jag nog inte e kär i magnus längre...det var väl kanske bara en sån där snabb förälskelse. Jag vill säga att han e den som man lätt kan bli förälskad i.

Idag så upptäckte jag att jag e förtjust i en kille i klassen. Pinsamt. Jag berättade det  för en av mina bästa polare i klassen å hon gav  mig hans msn. Hoppas han tillåter mig där. Håller tummarna.

Jo appropå tummar, förra veckan på träningen så blev  jag tacklade av en i laget när vi spelade match. Så jag ramlade å gjorde illa vänstra tummen. har nu haft ont i en vecka. Det e samma tumme som jag tidigare i år skadade riält. Hoppas bara att det e en stukning, orkar inte med den skiten igen.

Ha det bra alla!!
Ska skriva klart min lab. rapport i kemi nu.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0