Varför??

Hej.

Idag har jag inte så roliga saker att berätta. Många har säkert läst kvällstidningarnas löpsedlar idag. Det stod om en 13-årig pojke som blev påkörd av en buss och avled. Jag vet inte exakt vad som hände så läs det i vilken tidning så e det bättre förklarat. Den killen gick i samma årskurs som min lillebror..men de var inte kompisar men ändå. Min brorsa e lite deppig för det som hände. Jag förstår honom.

Tänk om det hade varit min brorsa...nej fy fan. Usch vad hemskt. Stackars mamman och övrig släkt  och vänner.
Sådant hoppas man aldrig sker. Men  tyvärr så sker såna olyckor. Jobbigt bara att det blev så nära inpå.

Må denna kille vila i frid.

Håll nu en tyst minut för honom.

Kram :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0