Ojdå!

Hej!!

Nu var det verkligen länge sedan jag skrev, men ha haft en del i huvet. Bra ursäkt el hur?!?
Sist jag skrev så var det om den där kvällen för nu nästan 3 veckor sen:S
Ja..jag e nog kär i honom. För de två gånger som jag chattade me honom förra veckan ..så var jag nervös. Seriöst nervös å chatta..jag vet det låter töntigt men va faan. Jag väntar nu på att han får sin nya mobil den 1/10 för då kan vi messa varandra å kanske träffas igen;)
Jaja..det var kärleken. I skolan går det väl bra, veckorna har ju bara rusat fram. Så idag hade jag mitt första prov i gymnasiet...i matte a..Jag va inte ett tugg nervös innan å det kändes som att det gick bra så jag hoppas att resultaten visar samma sak. Nästa vecka så har jag prov i samhälle så jag hoppas att det går minst lika bra där;)

Jo...i måndags så fyllde lillebrorsan Anders år...han blev 13 år! Grattis tonåring!!
Faan vad tiden går fort nu e han 13 å jag 16..men det värsta e att han dragit iväg i längd...han e på 3-5 cm längre än mig å jag e typ 167....shit. Han retar mig för att jag e kort....det hatar jag. Så han lär ju fortsätta med det hela livet typ.

Jaja...jo läget just nu e ingen bra. Har känt mig dåligt i en å en halv vecka nu. Jag har ont i huvet, halsen, e frussen(men har än  så länge inegn feber) å börjar få hosta oxå. Faan jag orkar inte bli sjuk. Men idag så e det träning å eftersom jag känner mig så här så får ja inte träna. jag har typ inte tränat på 2 veckor...känner mig värsta dålig.

Just nu sitter jag å funderar om jag ska åka å titta på  träningen nu i eftermiddag el att jag stannar hemma. Jag får se. Men nu ska jag sluta. Får se när jag skriver nästa inlägg...hehe.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0