100 år från nu(blundar)

Inte riktigt 100 år men detta e mitt 100:ade inlägg, trevligt hehe. Japp, då var det redan tordag. Eftersom jag hade studiedag i tisdags så "missade" man en dag, det känns som att det e torsdag imorron istället för idag. Ja, denna dag var inget som det brukar. Igår fick vi reda på att vi skulle ha nationella på morgonen och klassen blev uppdelade i olika grupper, skulle man sitta i olika klassrum. Det var sagt att jag skulle vara i K73, men det stod på anslagstavlan att vi skulle vara 5 i varje klassrum. Där var det typ det. När jag stod å titta vilka klassrum vi hade så kom Robin och läste oxå. Klockan var väl några minuter i nio, jag hängde på honom för att hitta ett klassrum. Det blev tillslut K67, där klassrummet inte hade öppnat än.Vi växlade några ord innan och han e en schyst kille typ ;P  Vi hamnde i samma klassrum som esteterna i 1:an, jag satte mig längst bak och Robin satte sig brevid. Det kändes konstigt, det var bara vi från våran klass i det rummet, hehe. Sen efter ganska lång tid så kom även Joel in, men han kom långt efter mig och gick före mig. Han kan inte ha skrivit mycket. Det man skulle göra var typ att skriva en uppsats typ om ett vist ämne. Jag skrev om förra sommaren och resan till cypern. Det blev 3-4 sidor.

Efter provet så slutade vi, ToF var alltså inställd. Men jag slutade inte jag hade ju spanska. Så först satt jag ensam, sen hängde jag lite me Alexandra. Därefter hängde jag på Amanda, Elin, Andrés och Lisa på en liten promenad. Det var ganska kallt, det blåste som fan. Sen var det spanska, men läraren var inte där utan det var en från adrimistrationen och gav oss några ord vi skulle lära oss. Men vi fick inte gå, vi som inte hade målat en kub. Alla på skolan måste typ göra det. Det e en uppgift, med olika sakerpå varje sida, dem kuberna ska imorgon ställas ut på diselverkstan. Så vi som inte hade gjort det fick göra det, jag gjorde 2 sidor av kuben pallade inte göra mer. Sen så tog jag bussen lite senare hem.

Nu ska jag börja skriva på labrapporten som ska skickas in imorgon, jag tror att det kommer vara en av de svåraste labrapporterna att skriva hittills. Just det, imorron ska man presentera en grej på kemi oxå, palla asså.

Vill bara avsluta med att säga att Sebastian Rajalakso är den nya kungen i DIF alltså. Han har gjort 5 på 5 matcher. Ett mål i varje match. Han gjorde så att DIF klarade sig igår.

 Kungen till vänster, såklart ;)

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0