24 h...

Japp, då skriver jag igen. Shit, hon skriver 2 inlägg på en dag. Hehe jag vet, händer inte ofta. I förra inlägget skrev jag mest om gårdagen, tänkte snacka lite om dagen. Skoldagen började som vanligt kl.8:00 idag me 2 h matte, trevligt värre. Jag satt brevid Alexnadra å vi snackade å skrattade en del om gårdagen. Klart vi jobbade en hel del oxå. Sen var det en timma matte då vi fortsatte att jobba me övningsuppgifter eftersom provet blev flyttat från onsdag nästa vecka till fredag vilket e bra. Typ. Sen hade vi bara 50 min engelska för vi fick sluta en timme tidigare för 3:orna hade mösspåtagning. På engelskan hade vi typ det där provet jag nämde igår, jag låtsades skriva och mejlade in den. Sen slutade vi och när man skulle gå till bussen så hade redan några treor samlats me sina studentmössor. Jag kan bara säga att jag e fett avundsjuk, vill oxå ta studenten. Men men om 1:a ring gick så här fort så går väl de andra lika fort. Sen i eftermiddag så slappade jag bara.

Jo, jag tror aldrig att jag har nyst så mycket på en dag tidigare. Det har kliat i näsan hela dagen och har nyst flera gånger. Det har än inte släppt tyvärr. Det e väl nån j-la pollen såklart.

Just det, det e ju valborg idag. Vilket innebär fest och majbrasa. Men i år har jag varit värsta tristaste personen. Jag har stannat hemma och inte kollat på nån brasa el umgåtts me kompisar. Jag tänker nog inte heller dra i väg på fest, jag vet jag e jätte tråkig. Jag var typ bjuden på nån fest som klassen skulle ha i tyresö el nåt. Becca ska gå å hon e rädd att nåt jobbigt ska hända. Får se hur det ter sig då. Jag vill nog gärna höra allt skvaller från festen på måndag om hon kommer ihåg vill säga....hehe.

Imorgon så ska jag å familjen åka till Täby och kolla på innebandy. Brorsans lag ska på en cup där imorgon och på fredag då det e slutspel. Så imorron så kommer jag att gå upp vid 8 för å åka i väg och sen kommer hela dagen att spenderas där. Alla tänker väl orka gå upp 8 när man e ledig. Men om man tänker efter så får jag sov över 2 h mer än vad jag annars skulle.

Go kväll alla festprissar!!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0