Det är över nuu....

Japp, jag har precis skickat iväg min lab. rapport som ska vara inlämnad imorgon. Men jag gjorde klart den idag eftersom jag inte har tid imorgon. Jag slutar ju 13:50, sen så åker jag hem duschar, käkar å gör mig iordning. För vid 16:50 ska jag möta Alexandra å hennes polare inne i stan. Hon fyller år imorgon å hon har bjudit mig på bowling och buffé. Först ska vi käka och sen bowla, det ska faktiskt bli väldigt kul. Men jag tror att jag bara känner henne å Jessika, men men. Trevligt att träffa lite nya människor.

Nu ska jag bara lata mig framför tv:n, jag känner mig riktigt duktig att jag gjort klart den. Ska nog ta mig nåt litet kvällsfika oxå.

Ha en trevlig kväll & härlig natt!! Haha:D

 Imorgon e det äntligen fredag ;D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0