I am too sexy for my shirt....

Jag kan bara säga att tjejkvällen var skit kul asså. Mycket roligare än vad jag hade förväntat mig faktiskt. Jag mötte då som sagt Jessica i slussen och tog en buss som gick vid 16:34 till skolan. Nästan hela vägen dit så pratade vi om mat och vi blev mer och mer hungriga. När vi kom fram till skolan så var det inte så jätte många där än, vi satte oss i cafetrian och mumsade på salta pinnar. Vid typ tjugo över fem så var typ alla där och vi fick sätta oss vid borden, jag och Jessica tog de platserna närmast maten vilket inte var så jätte bra får vi reda på senare. När alla väl satt ner så slogs det en låt på(kommer ej ihåg vad den heter) och sedan öppnas dörren vid cafeterian och flera killar som går på skolan kommer ut finklädda i vita skjortor och svarta slipsar och en handuk på armen. Jag tror dem flesta går i trean, men nån enstaka i ettan å tvåan. Dem serverade alla oss tjejer dricka. Sen var det bara att gå fram till borden med all mat på det var tacos och det jätte gott. Man fick äta och dricka hur mycket man ville.

Efter ett tag när alla hade ätit färdigt så slogs låten "Its raining man" på och killarna kom tillbaka denna gång me gylfen öppen och skjortan stack ut, hehe. Dem hämtade tallrikarna och bar ut dem.  Senare så kom de tillbaka igen me samma låt har jag för mig men denna gång hade dem skjortorna uppknäppta, slipsarna runt huvet och solbrillor på sig. Därefter skule man bara ihop sig med en viss person som var bestämt och man fick ta efterrätt och byta plats så man satt med rätt person. Jag hamnade me Molly å Cludia i F4 och de satt mycke närmare kanten på andra sidan..Till efterrätt var det glass, grädde och bär. Mums för magen.

Och sen kommer det roligaste på hela kvällen. Britt ställer sig längst fram och säger att nu kommer den riktiga efterrätten. Detta har vi vänta på hela kvällen och då slår de på låten " I am too sexy for my shirt" och ut kommer nu killarna utan tröjor på de flesta av dem och alldeles oljiga. Dem va jätte roliga, medan de tog utan från borden gick de runt å dansade och gjorde massa andra roliga saker. Haha, skit kul Alla typ skrek, skarattade, tog kort, filmade el busvisslade. Jag tog båda kort och filmade och jag kanske även hurrade lite oxå. Haha. Sen var det i princip sluta å man gick hem. Jag fick däremot vänta ganska länge på att pappa skulle hämta mig men va fan. Jag hade verkligen skit kul

Jag vill tacka alla killarna för att ha förgyllt våran kväll. Mycket skratt som ibland orsakade lite tårar..haha.

Om det e någon som vill se bilderna så har jag lagt upp dem på bliddagboken. Jag filmade ju även, den snutten e jätte rolig men jag tänker inte lägga ut den på nätet tyvärr.

Gå in på: halinn.bilddagboken.se (för att se bilderna)

Vill bara avsluta me att säga att min pollen e förjävlig. Idag har jag typ nyst 1000 ggr, det rinner i näsan, jag har en irreterande hosta osv. Jag längtar verkligen till att allt e över och sommaren.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0