Leva livet..

Japp, då sitter man här med en ny snygg frissa. Blev rätt så nöjd med den. Hade tidig klipptid men det gick bra iallafall. Brorsan åkte imorse, vid 04:30 åkte han iväg med några kompisar till skavsta flygplats där han med sitt gamla fotbollslag kbk ska åka till barcelona. Ikväll ska de gå på match.

Just det, gårdagen var riktigt lyckad. Jag mötte Alexandra å några av hennes polare utanför kungshallarna sen gick vi till den kinesiska resturangen. Där resten av folket kom efter en stund, vi blev toltalt 13 st. Det var ganska många cyberelever, det var alexandra, jag, Jessika, Cicci(går i F3 tror jag), mathilda(går i 2:an estet), sen killarna filip, rikard och andreas som går natur. Jag har matte med dem. Sen kom några andra av alexandras polare, Josefin som hon dansat med, två killar som hon jobbar med: Dan och Jacob, en gammal kompis till henne camilla och sen världens underbaraste bög alex:P

Buffé var jättegod och alla umgicks å hade roligt. Det var en hel del garv under middagen. Efter sju började vi röra oss mot bowlingen. Vi bowlade på kunsholmen och vi var uppdelade på 3 banor. Jag hamnde med mathilda, filip, rikard och andreas. Det var riktigt kul, det var riktigt disco stämming med musik å häftiga blickande lampor. Riktig party stämming. I början gick det inte så bra men sen kom jag igång och det gick bra. Jag hade dessutom jätte ku´l och lärde känna killarna och mathilda. Riktigt roliga och snälla killar. Tyvärr så varade bowlingen bara i en timme, det hade varit roligare om det var lite längre. Jaja. Sen tog det en stund för hela bunten att ta sig till t-banan. Först stannade folk å rökte utanför bowlingen å sen stod vi en stund å väntade innanför spärrarna. Sen gick hela bunden ner till perongen. De flesta skulle vara i mitten av t-banan medan jag å jessika skulle vara långt fram. Men hela bunten gick dit, men alex såg att vi skulle stanna så han sa hejdå å vi fick en kram. Han e nog den skönaste, gulligaste jag träffat. Hoppas jag träffar honom igen. Sen kom alexandra och jag av oss varsin kram och vi tackade varandra. Sen gjorde jag och Jessika sällsis till T-centralen.

Pappa mötte mig sedan vid skärmarbrink, övriga familjen hade varit å kollat på brorsan fotbollslag köra första matchen i st:eriks-cupen. Han får än inte spela, men han tittade på. Så vi åkte efter pappa hade hämtat mig och hämtade mamma å brorsan för matchen var slut. De mötte Stureby och det blev 4-1 till sköndal, jätte bra. Förutom att Sturebys mål tydligen var en miss av sköndals målvakt. Jaja....Sen åkte jag hem å la mig nästan direkt. Jag var ganska trött.

Jag kan bara säga att innebandymatchen på idrotten igår har lämnat sina spår i ett antal blåmärken. Men sånt dål man ju.

Nää, nu måste jag sluta måste duscha av mig efter klippningen. Sen ska jag ta nåt mellanmål, därefter ska jag röra mig till globen för att möta laget för att gå på dam-finalen i innebandy. Vi kommer att sitta i en av logerna, i handelsbankens för en av tränarna jobbar där. Sen ska vi nog käka på donken. Jag kommer att kolla på herr-finalen hemma på tv.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0