Livet e en fest...

Hinner inte skriva så mycket idag. Jag har precis käka några varma mackor som min snälla mamma fixat tills jag kom hem. Jag ska när som helst gå å duscha och börja göra mig iordning. För jag ska möta Alexandra å hennes polare inne i  stan vid 16:50. Vi ska ju först käka buffé och sedan bowla. Det ska bli skit kul.

Dagen har väl varit okej, den kunde varit bättre. Dagen började med kemi, där man redovisade. Vi var 10 st, rätt många för att vara kemilektion, haha. Sen hade vi 3 h ToF, fyy faan säger jag bara. 3 timmars lektion e bara för långt. I mitten av lektion såg vi världens sämsta å tråkigaste film. Typ hälften satt och sov. Läraren verkade inte bry sig. Sen fick vi som tur va sluta lite tidigare så vi gick till idrotten. Becca hade glömt sina idrottskläder men tagit me gympadojor. Så hon hade idrott i leggins, klänning å min tjocktröja. Smart där becca. Sen så var hon fett flummig i omklädningsrummet.Haha. Roligt värre. På idrotten var det klassen val och nästan alla körde innebandy. Det va fett kul, fast jag fick en hård boll på handen av Joel så den blev alldeles röd. Men sånt dål man om man e innebandy spelare...

Sen var klockan typ 13:45 när vi slutade absolut senaste dagen. Så när vi skulle ta 58 bussen så var det fullproppat på hållplatsen. Sen kom en liten buss, men jag valde att ta den mot Nacka sjukhus och gick av vid finnbergsvägen och gick til henriksdal. Jaja, hem kom jag tillslut.

Nää, du ska jag fixa mig i ordning. Förresten, vilket härligt å varmt väder vi har idag:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0