Material girl

Japp, jag kom hem för ett ganska långt tag sen från brorsans träning. Han får ju inte träna riktigt än, men han ville titta en stund. Så jag klädde mig varmt och stod me brorsan och tittade när fotbollskillarna tränade. När brorsan hämtade en boll så hade laget en liten paus så började Elliott komma mot oss men först ställde han och hoppade i vattenpöl. Smart Elliott el som brorsan säger Ellfjott:P

Nu över till hur dagen var. Det var som sagt studiedag och ingen skola. Men det stod i ett mejl att man skulle få inlämning uppgifter av lärarna som man skulle göra och melja in för att få närvaro. Men vi fick ingen uppgift att göra. Vi hade fått lite instuderingsfrågor inför ett samprov typ nästa vecka, men inget som skulle vara gjort idag. Så jag drog till globen me mamma vid typ 10 för att shoppa lite. Det var ju rätt så lugnt vid den tiden, men det var rätt nice för då kan man ta det ganska lugnt. Jag shoppade för ganska mycket men jag kommer gå uppåt igen, brorsan e skyldig mig typ 1000 kr, pappa ligger efter me att ge mig studiebidraget å mamma ska ge mig 300 kr.

Äsch nu över till vad jag köpte. På H&M köpte jag ett par snygga jeans, ett randigt linne och en jätte söt sommarklänning. Sen så köpte jag en snygg väska på "accessories" el vad butiken nu heter. Jag fick ett block å en engelsk bok av mamsen. Jag köpte även ett par snygga skor på stadium och sen så köpte jag en grej till Alexandra som fyller år på fredag å så köpte jag en ring till mig sig. Jag tror att jag fick med allt nu..hehe. Jag käkade oxå på fiket utanför "din sko", tog en lasagne. Riktigt god. Sen när vi nästan var klara så tog vi en fika på "Waneys coffee". Därefter gick vi hem igen. Sen så har jag bara slappat.

Jo, förrsten brorsan har kommit in i målbrottet..haha. Det hände typ i helgen. Min lillebror håller på att bli stor nu hehe. Han e 175(han har ej slutat att växa) och han e 13 år, fyller 14 i september. Vill bara tillägga att jag e 166,5 och blir därför retad av honom. Men nu kan jag reta honom för målbrottet..nej så elak ska jag inte vara.

Nää, nu ska jag sluta skriva. I morron e den värsta dagen på hela veckan. Börjar 8 me 2 h matte b, sen en timma kemi och sen 2 timmar engelska fyy faan säger jag bara.

kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0