Oh vilken härlig dag....

Japp, det kan man verkligen säga. Fick för första gången på länge verkligen sova ut. Jag sov väl till halv elva och jag gick väl å la mig vid elva i går kväll så:P

Fick se att det var ungefär samma härliga, varma väder ute som igår. Vilket var tur för vi skulle åka och se brorsans fotbollslag sköndal spela hemmamatch mot Värmdö i div. 3. Brorsan har ju brutit fingret å e ju målvakt så han får inte spela på en månad men titta kan man ju alltid göra. Vi kom dit precis när dem skulle börja, mamma köpte varsin chokladboll till mig å brorsan. Sen gick vi till andra sidan där några av brorsans polare stod. Deras spel var till en början ganska segt men dem fick snabbt igång spelet. Och de spelade väldigt säkert och efter första halvlek så stod det 2-0 till sköndal och Niklas hade gjort alla målen. Andra var lika bra nästan bättre än första. Sköndal ägde verkligen spelet. Och Niklas var inte nöjd med sina 2 mål, det blev ett till å ett till å ett till. Och sen mot slutet så fick Younes göra ett mål. Matchen slutade 6-0 och alltså 5 mål av Niklas. Imponerande. Sen så åkte vi hem å nu sitter man framför datan. Får se om jag ska göra nåt nyttigt som att plugga el städa rummet får se.

I kväll ska jag nog bara slappa framför teven och titta på körslaget. Heja Brolle!!

Imorgon så e det sköndalsdagen. Då tjejer och killar födda 96 upp till seniorer e blandade i 8 lag, i 2 grupper. Det spelas då match och sedan ett slutspel. Jag e i lag Sköndal Wild cats och kommer ha röd tröja. Brorsan lyckades hamna i ett lag i samma grupp som jag. Så vid 16:40 i morgon så kommer vi att mötas. Det kommer att bli en tuff kamp oss emellan.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0