Solo i Stockholm.....

Asså vill bara säga att den låten e skit bra, det e Brolle Jr som sjunger den. Den passar ganska bra in på mig för jag e ju än så länge solo i stockholm. Hehe, jag ska försöka skriva ett kort inlägg, det har blivit så himla mycke de senaste dagarna och jag vet att det kan vara ganska jobbigt att skriva. Men jag har mycket på mitt hjärta att berätta.

Idag var kanske inte den bästa, jag har som ni vet köpt en ny väska i går. Så när jag redan var några minuter sen så kom jag på att jag glömt nycklarna. Så jag sprang hem igen, inte så smart att springa, jag e ju försyld me halsont å hosta. Sen var det raska steg t-banan, fick gå den vanliga vägen eftersom jag hade mina nya vita skor. Gjorde sällis me Becca i princip hela vägen till plugget. Vi kom kanske nån minut sent, vi fick sätta oss på olika platser, tyvärr. Men jag hamnade brevid Alexandra, vi hade ganska kul. Vi satt mest å garvade å flummade när Robban gick igenom de rätta svaren på förra provet. Där jag som väntat fick IG på, typ hela klassen fick det. Medianen var 9 poäng och G var 14p. Haja. Sen hade vi en timma kemi, kul...not. Vi gjorde nån uppgift i grupp som man ska presentera på fredag. Sen så på rasten mellan kemin å engelskan så säger några i klassen att vi ska ha Nationella i Engelska imorgon. VA?? Fattar ingenting, läraren hade sagt att vi skulle ha ett v.18 typ. Sen när vi kom in i klassrummet så påminde hon oss om provet och alla ba "det har du aldrig sagt", hon ba "jo, någon gång har jag sagt det". Frågan e när hon sa det, jaja. Hon e lite konstig. Vi ska då alltså skriva en uppsats imorgon på ett bestämt ämne. Man som hoppades att man skulle slippa detta efter nian. Men icke sa nicke. Vi skulle dessutom haft ett prov idag på pronomer typ, men kopiatorn fungerade inte så vi fick gå hem typ 1 h å 40 min tidigare. Nice.

Nu hemma har jag bara lyckats plugga lite spanska. Fattar inte riktigt hur man gör. Jag har ju träning på onsdagar men eftersom jag e för sjuk för att träna så tänkte jag titta på. Men det skulle bli så krångligt å så. Mamma tycker dessutom att jag ska vara hemma och vila inför morgondagen. Våra måndagsträningar har dem nu tagit bort så jag hinner bara träna en gång innan sköndalsdagen, berättar vad det e en annan dag.

Jaja, nu börjar inlägget bli för långt igen typiskt mig. Ja, en sista sak jag kommer ha sovmorgon imorgon iallafall eftersom vi har Nationella på morgonen. Vi börjar då 9 och kommer troligen inte ha någon ToF alls.
 
Ikväll så ska jag nog glo på fotbollsmatch på tv4 sport där de kör Djurgården - Örebro. Där blir det nog en lätt seger. Go D.I.F!

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0