Sommartider....

Kan bara säga, fan vilket härligt väder. Varmt å soligt. Detta har man fan längtat efter.

Jaja, nu över till dagen. Den var väl ska man göra ganska seg. Började 8 me 2 h kemi, höll på me övninguppgifter skit segt. Jag å Becca bad typ om hjälp nästan hela tiden, vi pallade inte leta upp det i boken. Sen så på rasten så åkte vi upp till sjuan, sen när vi skulle åka ner det var det hände. Becca hade lyckats trycka in massa knappar(man brukar bara kunna trycka på en våning). Hon tyckte att vi skulle ned till tvån, men så tröck på trean. Då tryckte hon in flera andra knappar. När vi kom till trean så öppnade jag dörren för att den skulle åka ner. Det som då hände när dörren stängde, var absolut inget. Jag försökte då öppna dörren men det gick inte. Då fick jag lite panik, hehe. Sparkade på dörren. Men det löste sig, Becca tröck på stopp knappen och dörren gick att öppna. Så nu har du väl lärt dig en läxa va, BeccaxD

Efter kemi hade vi ToF, men typ bara i en timme, för det var några som inte hade gjort provet som skulle göra det. Vi slutade då vid 11:10 å nästa började 13:00. Så jag å Becca satt å chillade i cafeterian och jag käkade en toast. Efter ett tag började vi tröttna sp vi gick å hämtade våra grejer och gick upp mot buss hållplatsen där uppe och gick seddan ute mot berget med utsikt över vattnet. Där låg vi å solade i den härliga värmen och smaskade på godis å läsk. Sen blev kl till slut ett å Linnéa och Marcus höll i lektionen. Det var killerboll och sedan spökboll.

När man sedan gick därifrån så kunde man dra upp jeansen så det blev som knickers och bara ha linnet på sig. Jag följde me Becca in till stan för hon skulle träffa någon kille som skulle sälja en ipod touch som han sålde på blocket. Vi åkte till St:eriksplan, först så var Becca tvungen att hitta en bankomat för att ta ut pengar, så vi fick gå runt å leta men hittade ganska snabbt en. Becca var ganska nervös för att träffa den där killen, visste typ inget om vem han var. Nästan direket efter hon tagit ut pengarna så träffade vi killen. Vi kollade på honom sen kollade han på oss och frågade om Becca var Becca. Killen var verkligen jätte snäll och vänlig. Han var väl typ mellan 20-25 år kanske. Vi hade typ haft massa konstiga tankar om vem det skulle vara. Men han var raka motsatsen vilket var bra. Sen så åkte vi till hötorget å käkade varsin pommes me läsk på donken å sen köpte hon hörlurar. Därefter åkte jag hem  å hon till någon släkting.

Nu sitter jag här, fett trött och hungrig hehe. Det verkar som man fått lite färg i allafall. Hoppas det här vädret håller i sig. Det känns typ som sommar. Men det e ju inte så långt kvar.

Ha en trevlig kväll alla glada:D

kram<3

Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-25 @ 17:24:16
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0