Take on me....

Det va nu några dagar sen jag skrev men har inte haft lust. Jag skulle ju berätta om helgen. Jag kan kort säga att den var jätte bra. Det var jätte roligt att gå på SM-finalerna i innebandy me laget. Vi satt ju i en loge, det va skit bra platser. Man kände sig som värsta kändisen man gick typ in på baksidan å sen så blev man visad vart man skulle. Sen så fanns det en bar där man kunde köpa smått å gott. Tyvärr då gick det inte som vi hade hoppats i herr matchen, men den var riktigt spännande. Det slutatde 4-4 efter fulltid och efter 10 min förläning stod det samma. Allt avgjordes på straffar.

Jaja, i måndags gick det väl bra. Men alla tester å sånt var fett jobbigt både psykisk och fysiskt. Jag gör tydligen något konstigt när jag andas in. Jag fick några andningövningar som jag ska göra varje kväll, ska tillbaka dit igen. Sen så i tisdags kom min kära bror hem från sin spanien resa, det var jätte kul att se honom igen. Hade faktiskt saknat honom. Han hade köpt presenter till hela familjen och massa godis till mig. Han e faan skit snäll. Han hade faktiskt blivit lite brun. Jag hade även samhällsprov i tisdags det gick väl okej tror jag. Igår så hade jag träning, det gick väl bra. Jag skulle ta det lugnt hade de sagt på sjukhuset, så jag tog det lugnt på alla övningar sen på slutet när vi skulle köra match så tog jag det inte lugnt. Jag fick köra back eftersom jag skulle ta det lugnt. Men det gick ju som det gick. Skit svårt o andas å sedan en smäll på armbåden och en hård boll på benet.

Vilket både resulterade i blåmärken. Jag har ju flera blåmärken på benen å armarna från idrotten förra veckan.  Mamma å Amanda tycker det ser ut som om jag blivit missahandlad, hehe. Märket av bollen ser ganska lustig ut. Det mesta e rött som om man precis fått bollen där sen så e det blått. Det gör ganska ont när man kommer åt den. Men men, spelar man innebandy så tål man ju sånt.

Nää, nu ska jag avsluta. Jag tror nog inte jag tänker plugga idag, tänkte ta en slapp kväll å eftermiddag. Imorgon e det äntligen fredag. Jippi:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0