Tjejer(vi måste höja våra röster för att höras)

Japp, då sitter man här nyduscad och fräch. Hehe. Kan bara säga att det e härligt med det varma vädret men skit jobbigt me pollen. Skoldagen var väl okej, jag hade ingen vanlig lektion. Började vid halv nio då med Nationella i Engelska A, det var läsdelen. Jag var sist kvar och satt tiden ut. Jag tyckte det var ganska svårt och det gick väl inte så himla bra. Därefter var det rast och sen var det hördelen på nationella. Den gick däremot bättre missade bara några enstaka frågor. Sen var det rast igen, som var ganska kul. Det på fick ett papperskrig mellan vissa i klassen. VIlket var väldigt kul. Tydligen så hände nåt kul på bussen som jag ej vad me i och JAG BRYR MIG INTE OM DET. Sen hade vi kursinfodag då man fick gå runt och kolla vad olika kurser var för något. Det e nämnligen nu och fram till den åttonde maj som vi kan välja vilka kurser vi ska läsa till 2:an. Vi som går teknik får mer poäng än andra, vi ska ha 400 poäng. Jag har inte riktigt betämt mig för vilka kurser jag ska läsa så jag återkommer till det en annan dag.

Sen så vid tolv så åkte jag hem. Käkade lunch som min snälla mamma tillagat. Därefter var jag duktig och skrev och förberdde inför Engelska provet imorron. Då man ska skriva lite om boken man läst, jag kom aldrig igång me den boken jag läst. Så jag tog en bok jag läst för nåt år sen el nåt. Känns skönt och ha gjort det.

Vid fyra så ska jag åka iväg till slussen där jag ska möta Jessica. Vi ska sen åka iväg till skolan för det är en tjejkväll. Det enda jag vet är att vi ska käka middag. Får se vad som mer görs, såklart umgås me tjejerna. Det blir nog kul hoppas jag.

Nää, nu ska jag fixa mig iordning. Tänkte berätta om hur det gick på sköndalsdagen i söndagen för de nyfikna, gör nog det imorgon.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0