Dagen...

Ja, jag lovade ju å skriva om dagen, tänkte berätta lite kort om den. Kom ju då til slussen i morse å hade då fått ett mess av becca, blev chockad först trodde inte hon skulle gå. Men det skulle hon så ja väntade på henne, tog 48 bussen. Vi kom typ 5 min, men va fan det gjorde inget. Hade en mattelektion så var rätt så enkel men jobbig ändå. Både jag å becca satt å klaga på att vi hade ont, frös el var trötta. Hehe, trevlig värre me 2 sjuklingar. Efter det var det ju en svenska lektion utan lärare, hon e fortfarande sjuk. Fick nån text å läsa + frågor att besvara, det gick väl sådär. Kan väl avslöja att det mesta inte va mitt jobb, hehe. Därefter var det 2 h trafik för mig, det var okej. Man har ju inte börjat me teorin än, utan läser om olika transport medel å massa annat. Har prov om det på måndag, trevligt värre. Fick sluta tidigare men lyckades ändå missa 12:43 bussen, efter som nästa buss gick 12:58 så gick man ju upp till hållplatsen där uppe. Å när man står där å väntar, vilka ser man inte då komma borta från esteternas hus. Jo, nämnligen Nicklas å Sean(som gick i klassen förut). Så då fick man lite sällskap i väntan på bussen å sedan på bussen såklart. Trevligt...

Väl hemma så gjorde jag inte så mycke, käkade lite lunch. Satte mig en stund framför datan vilket e ett helvete. Min huvudvärk blir bara värre. Har i princip konstant huvudvärk just nu, vilket e as jobbigt. Vill verkligen att det ska sluta. Pluggade faktiskt ingenting, borde ha läst lite i engelska boken. Har typ bara läst 3-4 sidor å man ska ha läst 120 tills imorrn. Men va fan, ska man läsa en bok som man inte fattar. Sen så tänkte ja plugga matte men sköt det tills imorrn...Istället så låg ja i sängen å vilade. Har vilat typ hela kvällen...

Juste vi får troligen inte huset vi budade på. Men tydligen så kommer det upp ett nytt hus upp för försäljning imorrn som låg på gatan brevid det förra huset. Vi ska väl se hur det ser ut å troligen gå på visning och sen får vi se. Kan väl avslöja att vi kommer å flytta frågan e bara när.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0