God morgon!

Aa, sitter man här i princip färdig fixat å klar. Ska bara byta kläder men annars e jag klar för att gå. Kunde nog egentligen gått upp senare än jag gjorde eftersom jag inte var säker vilken tid jag skulle ta t-banan. Men nu har ja besämt mig för å ta samma som Becca, den vid 10:25, då e vi vid odenplan ca 10:40. Vilket e perfekt då kommer vi å va i skolan precis i tid, vilket e nice. Så jag ska nog börja gå om 10 min el nåt så jag slipper å springa till t-banan..

Effter skolan så ska man åka till centrum iställer för i handla lite matvaror. Det e nämnligen jag som står för middagen idag, eftersom brorsan har en fotbollsmatch ikväll. Men nåt avancerat blire inte direkt, det blir tacos. Hehe, denna fredag oxå. Kan säga att jag typ älskar tacos om ingen märkt det än så...

Jaha då e det bäst å kolla vad man ska ha på sig idag då...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0