Grå söndag...

Det e verkligen inget roligt väder, inte för att jag hade tänkt å gå ut  men ändå. Det e grått, regnigt å kallt, nästan som om det vore höst. Men det ryktas om att det ska bli bättre väder nästa vecka, sol å varmt. Hoppas på det...Jaja, gårkvällen blev inte så lång. Fast jag borde egentligen gått å lagt mig tidigare, satt å kollade på tv å kämpade me att hålla mig vaken. Men tillslut gav jag upp, sov väl kanske i 11 h el nåt. Vilket var väldigt skönt, älskar verkligen å få sova ut. Men kan säga att detta väder gör att man blir trött ändå.

Sitter just nu å kollar på fridrotten i OS, vilket e helt okej. Håller tummarna för att alla svenskar går till final, alltså Kallur, Thörnblad å Holm. Har i princip bara kollat på tv idag, städade lite i köket...Brorsan kom väl hem vid tolv, för å lämna lite saker å fixa iordning sig innan han snabbt åkte iväg till gubbängen för en träningsmatch(fotboll). Precis när han gick så ringde mamma å sa att de var påväg från landet, men att de åker till brorsan match å tittar. Så hela famlijen kommer hem samtidigt vid halv fem el nåt.

I morron så e det måndag å skola igen. El skola kan man ju egentligen inte säga, vi ska ju bara planera inför klassens dag. Jaja till skolan måste man ju iaf, fast lång sovmorron börjar ju 11. Men nu går iaf bussarna oftare eftersom vintertidtabellen. Vilket e väldigt bra.

Nu ska ja kolla vidare, Thörnblad rev precis vilket inte var bra. Hoppas det var hans ända rivning.

Kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0