hmm..

Pratade precis me en av världens sötaste ungar, nämnligen lilla Lucas(2,5 år) som går på dagiset där mamma jobbar. Jag skulle nämnligen ringa å kolla en sak me brorsan som e där, sen så frågade jag om ja ville prata me Lucas. Trodde först att han inte skulle säga nåt men det gjorde han. Hehe, det gulligaste samtalet på länge...

Jaja, det va det. Nu över till dagen, den första typ riktiga skoldagen. Inte så himla kul direkt, hehe. Gick upp rätt så tidigt å hade precis som igår inte sovit särskilt mycke. Och detta märkte man såklart under dagen, var å e fortfarande väldigt trött. Har inte rikigt kommit in i min rutiner men snart så, kommer nog vara det nästa vecka. Man började ju vid åtta då man hade matte i 2 h, där det mest va genomgång. Eftersom man redan gått matte b å nu läser om så har man ju redan gått igenom det mesta förut. Repris. Å de flesta grejer han gick igenom idag e fett lätt ju. Vi jobbade ju en liten stund ur ett häfte kopierat från en bok...vi ska tydligen få helt nya böcker. Får dom troligen nästa vecka typ. Sedan var det ju den där rasten vid 9:50-10:10..då passade jag å becca på och gå till adrimistrationen för å fixa våra scheman. Det var fler som hade den tanken. Väntade typ i en kvart el nåt för å komma fram. Jag var ju tvungen å ändra eftersom min trafik-lektion krockar me fysiken som ja sa igår. Men det löste sig typ..Jag kommer å då trafik på måndagar(har bara en timme hål) å sen på onsdagar direkt efter svenskan. Så hon som fixade det sa att jag hade trafik idag, så jag å alla andra som skulle gå på den ektionen gick dit. Gick å satte oss i datasalen, men läraren kom aldrig. Tillslut gick nån å frågade å det visade sig att vi inte har trafik förrens nästa vecka. Tack för att hon i adrimistrationen inte sa nåt. Inte mycke å göra,  behövde inte vänta på bussen så länge iaf.

Vad har man gjort förutom å prata i telefon när man varit hemma. Jo käkat lunch såklart å sen kollat lite på OS. Just nu e det halvkul, kollar på vad som hänt tidigare. Vi har tydligen tagit en till medalj, silver i cykel igen.

Ska nog snart gå å fixa i köket. Tittar nog en stund till på tv. Imorron börjar man åtta igen me 2 h engelska..hehe.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0