Home sweet home..

Det kan man verkligen säga, men ändå saknar ju Gbg. Vill fan tillbaka dit igen. Får väl se när det blir, nån gång. Kvällen har väl varit okej. E rätt så seg, va trött..sen va ja inte det...nu börjar ja bli trött igen. Det kanske inte e så himla konstigt, hehe. Ska nog snart göra mig iordning å kolla på tv en stund, sen får jag väl se när det blir dax för sängen.

Vad ska man nu göra de sista dagarna av sommarlovet, lite sorgligt men ändå inte. Kan bara säga att sommarlovet gått fett snabbt som det oftast gör tyvärr. Jaja, vad ska man hitta på då. Ska försöka på tag på min kusse Bella, vi hade sagt att vi skulle ses nån dag nu innan jag börjar plugget. Får se hur det går. Det va aslänge sen vi träffades bara vi å snackade för oss själva. Hoppas på det bästa. Ska dessutom försöka få tag på Alice,se om vi kan ses nån dag. Va as länge sen vi sågs, båda behöver nog snacka av sig å dessutom så har vi ju skit kul när vi ses så...Jag ska försöka. Annars vet jag inte riktigt va ja ska göra de närmaste dagarna. Tips nån. Skulle va nice å festa. Men men, har inte hört om nån fest så..Får väl ta dagarna som dem kommer antar jag.

Asså just nub försöker jag chatta me bella, men fan va trög hon e. Har skrivit hej 2 ggr inge svar. Det skulle ju va perfekt å snacka å kolla när vi ska träffas. Men va fan, hur svårt kan det va. Det står att hon e online, inget annat. Kan ju fan inte sitta uppe halva natten för att hon ska svara. Jaja, får se hur länge jag pallar vänta. En liten stund till. Får väl gå rakt på sak kanske.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0