Igen...

Då satt man här igen, ingen risk för bloggtorka här inte. HehexD Gjorde precis som ja sa förut..ja fixade i köket efter min kära familj. Jag gör det inte för det e kul, verkligen inte. För gör jag inte det så får både ja å brorsan skäll, för "vi har inte gjort mycke under dagen". Jo, jag har men inte brorsan. Men han e allt för lat när det gäller sånt, brukar jag oxå vara. Men just nu så har jag varit duktig....Snart slipper man för då har man väl jobbiga läxor å göra. Vilket inte heller e kul.

Juste igår så fick man ju erbjudande å gå och titta på när kussen nattis komfimeras på lördag. Får se om jag ska gå, vill veta var å när först. Att det bara blev jag som blev erbjuden e inte så konstigt, det va ju lättast eftersom jag e den ända i familjen som e hemma i helgen. Brorsan ska dra me en polare till hans land å föräldrarna drar till landet å jag tänker absolut inte följa me. Ska hitta på nåt annat, får se vad det blir. Gå å se komfimation el kanske hänga me några polare.  Jag har ju några dagar på mig å planera upp planer, så jätte bråttom har jag ju inte. Iof så e det torsdag imorrn å sen e det fredag å då blir man ensam om man inte fått tag i nån. Hehe, jaja inga stor problem direkt.

Vad ska man hitta på nu då, lär nog sitta här en stund. Tänkte nog faktiskt inte sitta vid datan alls efter middagen. För mitt eget bästa typ. Låter lite knäppt kanske. Men va fan ja var skit trött i går kväll men det tog fett lång tid innan jag somna. Väldigt irreterande. Ska kolla om det gör skilland om man inte sitter vid datan "sent" på kvällen. Antagligen inte, men jag får väl pröva.

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0