Inte långt kvar nu...

Allt e princip packat nu. Skönt. Har varit fett seg me det men nu så, hehe. Ska va hos becca vid nio, får ju skjus av pappa som jag sagt tidigare.

Annars idag så var ja i väg på promenad från Gubbis till sköndal me mina föräldrar medan brorsan tränade. Vi skulle kolla på en visning på ett hus. Vi var inte så jätte förtjusta i just det huset, men nu har vi kommit igång me letandet. Ska gå på en annan visning om typ 2 veckor el nåt. Det huset verkade mer nice. Det e alltså allvar att vi ska flytta, det kan bli rätt så snart el inte vi får se om vi hittar nåt bra. Vill verkligen flytta till hus asså, ni har ju sett storleken på mitt rum. Vill verkligen ha större...Får se hur det går. Men ja lovar att hålla er uppdaterade om det.

Jaja, inte långt kvar nu till Gbg. Haha, fett nice. Det betyder att ja inte kommer att blogga på ett par dagar. Sen får ja se om ja berättar om resan när jag kommer tillbaka får se.

Nu ska jag nog stänga ner allt å logga ut från alla sidor. Ska nog tvätta håret innan jag drar oxå.

Just nu håller mamma på å baka scones, det e såå himla gott. Käkar det innan jag åker.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0