Inte långt kvar nu...

Nej det e ju inte långt kvar nu till skolan börjar igen, bara 2 dar. Sommaren har verkligen gått fort, men det gör den ju alltid. Tyvärr...Så snart börjar allvaret el det lär väl dröja ett tag innan det börjar iaf.

Vad gör man då den näst sista dagen på sommarlovet, jo inte särskilt mycke direkt. Var ju egentligen tvungen å gå upp vid nio enligt mina föräldrar men lyckades sova en timme längre. Åkte inte me å kollade på fotboll, pallade inte gå upp så tidigt. Så man har ju haft det rätt så lugnt hela dagen eftersom familjen inte e hemma ju. Har fixat i köket, lyssnat på musik å sedan mest glott på tv.

Tydligen så har det gått bra för brorsans lag, dem vann kvartsfinalen me 1-0 å spelar typ semifinal nu tror jag. Så det kommer att bli en match till oavsett om de vinner el förlorar. Brorsan spelar tyvärr inte eftersom han inte e helt frisk, men han sitter me på bänken typ. Det e vad jag hör hört iaf. Så man lär nog vara ensam hela eftermiddan, vilket inte gör mig nåt. Kanske kan bli lite tråkigt, men men.

Kan säga att vissa saker kanske inte riktigt går som det ska el snarare som det det borde. Hoppas att det blir bättre......

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0